Regulamin sprzedaży: Eduteksty.pl

Regulamin określa warunki sprzedaży produktów cyfrowych (scenariuszy, opracowań muzyczno-ruchowych, pojedynczych plików lub pakietów produktów) w sklepie internetowym na serwisie eduteksty.pl przez Kingę Misiarczyk prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą Eduteksty. Kinga Misiarczyk, NIP: 8341814452, REGON: 528810836 z siedzibą pod adresem ul. Akacjowa 2, 99-434 Domaniewice. Warunkiem koniecznym dla zawarcia Umowy Sprzedaży jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.  

DEFINICJE 

Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć: 

Dowód zapłaty – faktura wystawiona automatycznie zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa i udostępniana niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności na e-mail Klienta. 

Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia, w szczególności za pomocą określenia warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu płatności i sposobu dostawy. 

Formularz zapisu – formularz dostępny na stronie Sklepu umożliwiający zapis na newsletter.  Newsletter zwany jest na stronie eduteksty.pl także „eduletterem”. 

Klient, Kupujący lub Użytkownik –  Użytkownik będący: 1. osobą fizyczną, która zawiera Umowę: a) niezwiązaną  bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub b) jako przedsiębiorca prowadzący jednoosobowo działalność gospodarczą, gdy umowy te są bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, a z ich treści wynika, że nie posiadają one dla tych osób charakteru zawodowego; 2. osobą prawną; 3. jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, składającą Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.  Dodanie numeru NIP nabywcy jest możliwe wyłącznie na etapie składania zamówienia.

Operator płatności – Przelewy24 – spółką PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, NIP: 7792369887. 

Produkt – treść cyfrowa dostępna w Sklepie internetowym.

Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.

RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych). 

Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny w serwisie eduteksty.pl oraz na odpowiednich jego podstronach, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zamówień i zakupów. 

Sprzedawca, Usługodawca – przedsiębiorca będący właścicielem Sklepu, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Eduteksty. Kinga Misiarczyk, NIP:8341814452, REGON: 528810836 z siedzibą pod adresem ul. Akacjowa 2, 99-434 Domaniewice.

Umowa sprzedaży, Umowa zawarta na odległość  – umowa zawierana albo zawarta między Kupującym a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego o dostarczenie Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. 

Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie. 

KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO – postanowienia ogólne

Intencją działania serwisu eduteksty.pl jest dostarczanie nauczycielom lub rodzicom dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym wartościowych pomocy dydaktyczych w zakresie wychowania przez sztukę. Firma nie posiada akredytacji kuratorium oświaty i nie jest działalnością, której zadania reguluje statut.

  1. Kupujący może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz innych klientów. Składając zamówienie, Użytkownik oświadcza, że jest pełnoletni i posiada pełną zdolność do czynności prawnych do zawierania Umów.
  2. Podczas korzystania ze Sklepu Klient zobowiązuje się do: używania Sklepu wyłącznie do składania prawnie wiążących zapytań i zamówień oraz nieskładania fałszywych lub nieuczciwych zamówień. W razie wystąpienia podejrzenia, że złożono tego rodzaju zamówienie Sprzedawca postara się skontaktować z Klientem w celu weryfikacji prawdziwości powyższych podejrzeń, w zależności od posiadanych danych kontaktowych, a w razie potwierdzenia podejrzeń Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie i powiadomić Klienta o zaistniałej sytuacji. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  3. Wystarczające warunki dające możliwość dokonania zakupu to: dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet; zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa; posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail); posiadanie pakietu oprogramowania – pakietu oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednika; w niektórych przypadkach posiadanie bezpłatnego oprogramowania do rozpakowania folderu skompresowanego (zip). Możliwie udostępniane rozszerzenia plików to: DOCX, PDF, JPG, MP4, MP3, MOV, AVI.
  4. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto. W przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru, treści cyfrowej lub usługi, Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie tego towaru, treści cyfrowej lub usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.

UMOWA O DOSTARCZENIE PRODUKTU CYFROWEGO, METODY PŁATNOŚCI, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY

  1. Sklep internetowy eduteksty.pl oferuje produkty cyfrowe: scenariusze uroczystości, przydatne pliki, dekoracje, opracowania muzyczno-ruchowe oraz pakiety plików stanowiące treść cyfrową w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta. 
  2. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów, do których dostęp możliwy jest po dokonaniu zakupu, chyba że w opisie produktu jest napisane inaczej. Do skutecznego dokonania zakupu konieczne jest założenie Konta klienta.
  3. Kupujący dokonuje zamówienia, zaznaczając wybrany produkt za pomocą opcji „Dodaj do koszyka”, a następnie w koszyku doprecyzowuje elementy zamówienia.  
  4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwego i dokładnego adresu e-mail, adresu do korespondencji lub innych danych kontaktowych. W przypadku braku podania wymaganych informacji, nie będzie mógł złożyć zamówienia.  
  5. Z chwilą skutecznego dokonania płatności między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta Umowa o dostarczenie Produktu. 
  6. Płatność odbywa się poprzez bramkę do płatności internetowej Przelewy24 za pomocą przelewu internetowego lub płatności BLIK. Klient, który nie ma możliwości opłacić produktu w Sklepie za pomocą powyższych metod, proszony jest o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: kontakt@eduteksty.pl w celu ustalenia szczegółów płatności tradycyjnej. Wtedy materiały udostępniane są niezwłocznie, do 24 godzin od zaksięgowania płatności tradycyjnej.  
  7. Przyjmuje się, że dzień zapłaty to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  8. Po zaksięgowaniu płatności internetowej użytkownik niezwłocznie i  automatycznie otrzymuje potwierdzenie dokonania płatności oraz fakturę w wiadomości e-mail, a także login do zalogowania się na swoje konto w serwisie eduteksty.pl, który po ustaleniu hasła przez Klienta umożliwia pobranie zamówienia. Klient akceptuje otrzymywanie faktur jako dowodu zapłaty  w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas dokonania zakupu. 
  9. Materiały będą dostępne dla Klienta po zalogowaniu się na stronie eduteksty.pl za pomocą wyżej wspomnianego loginu i hasła. W celu pobrania pliku lub folderu skompresowanego (zip) należy kliknąć przycisk „Pobierz”. Zaleca się zapisywanie pobranych materiałów na nośniku pamięci przez Klienta po dokonaniu zakupu.  W przypadku, gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupioną Treść cyfrową, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą za pomocą  adresu e-mail, będącym Biurem Obsługi Klienta: kontakt@eduteksty.pl
  10. Nie jest dozwolone korzystanie z innych niż własne Kont klientów oraz udostępnianie swojego konta innym osobom. Klient jest obowiązany do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym. 
  11. Wszystkie materiały cyfrowe są objęte ochroną przewidzianą w ustawie z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych i mogą być używane wyłącznie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  12. Klient ma prawo korzystać z materiałów wyłącznie na własny użytek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Klient nie jest uprawniony do: rozpowszechniania materiałów w całości lub we fragmentach; utrwalania lub zwielokrotniania materiałów w celu ich rozpowszechniania; przesyłania materiałów w formie cyfrowej osobom trzecim; komercyjnego wykorzystywania materiałów w jakikolwiek sposób; kopiowania materiałów lub pomysłów dla celów wykraczających poza użytek osobisty lub związany z realizacją zajęć w przedszkolu, innej placówce edukacyjnej zajmującej się wychowaniem żłobkowym, przedszkolnym lub wczesnoszkolnym; klient jest zobowiązany do dbania o to, aby osoby nieuprawnione nie korzystały z materiałów w sposób niezgodny z prawem, regulaminem oraz postanowieniami licencji.
  13. Produkt uważa się za dostarczony w chwili, gdy Produkt lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do niego lub jego pobranie, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp. 
  14. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które konsument wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp. 
  15. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu, Konsument wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument może odstąpić od umowy. Ciężar dowodu dostarczenia Produktu spoczywa na Sprzedawcy. 

USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM 

  1. W Sklepie dostępne są następujące Usługi elektroniczne: formularz zamówienia; newsletter. 
  2. Usługi elektroniczne wymienione powyżej mają charakter nieodpłatny i świadczone są przez czas nieograniczony, chyba że z opisu danej usługi wynika inaczej. 
  3. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego, Usługobiorca może składać na adres mailowy lub pocztowy Usługodawcy. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; żądania Usługobiorcy; oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 

USŁUGA FORMULARZA ZAMÓWIENIA 

  1. Składając Zamówienie Kupujący zobowiązany jest do wypełnienia Formularza zamówienia.
  2. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy.
  3. Usługa ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia. 

USŁUGA NEWSLETTERA 

  1. Aby zarejestrować się na listę mailingową prowadzoną przez Usługodawcę, niezbędne jest wypełnienie Formularza zapisu na newsletter poprzez podanie swoich danych osobowych i potwierdzeniu mailowym.  
  2. Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. 
  3. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny rezygnacji z otrzymywania newslettera poprzez wypisanie się z niego naciskając przycisk „Wypisuję się” (lub zwrot analogiczny). 
  4. Warunki zapisu oraz korzystania z bezpłatnych treści cyfrowych  w postaci newslettera oraz lead magnetu zostały opisane w odrębnym dokumencie pn. ”Regulamin newslettera” dostępny na stronie eduteksty.pl.

LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE 

  1. Treści cyfrowe stanowią utwór zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawa. Z chwilą zakupu wszelkich materiałów dostępnych w sklepie materiałów udzielona zostaje licencja niewyłączna i nieprzenoszalna na czas nieokreślony. 
  2. Kupujący ma prawo korzystać z produktu tylko na użytek prywatny lub w ramach prowadzonej działalności, w związku z którą dokonał zakupu, publikując na swoje stronie lub sklepie zgodnie z jego przeznaczeniem. 
  3. Klient jest zobowiązany do przestrzegania warunków niniejszej licencji. Licencja nie obejmuje praw zależnych, a także prawa do sublicencji.  
  4. Zakupiony Produkt lub nie może być przedmiotem odsprzedaży lub dystrybucji i sprzedaży handlowej. 
  5. Licencja udzielona Kupującemu nie obejmuje prawa do: a) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu w całości lub w części w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek; b) wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub całości produktu; c) odpłatnego bądź nieodpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; d) odpłatnego bądź nieodpłatnego rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie, w tym sprzedaży, użyczenia, najmu lub udostępniania w Internecie jakiegokolwiek zakupionego materiału, e) drukowania w całości lub w części produktu, z wyjątkiem drukowania na użytek własny, zgodny z warunkami licencji. 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

  1. Klient będący Konsumentem, jak również Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który za pośrednictwem Sklepu internetowego zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem ust.2. 
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Usługobiorcy, jeżeli spełnianie świadczenia w postaci dostarczania treści cyfrowych rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Usługobiorcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i Usługobiorca przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Usługobiorcy potwierdzenie otrzymania zgody, zgodnie z art. 38 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 
  3. Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Produktu, jeżeli: a) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Produktu lub b) Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył go w tym terminie. 
  4. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy. 
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

Reklamacje i Obsługa Klienta

  1. Klient może zgłosić reklamacje do Sklepu, w szczególności w przypadku, gdy: zakupione materiały okażą się uszkodzone lub w ciągu 24 godzin od dokonania potwierdzonej płatności elektronicznej za materiały nie zostanie mu udostępniona możliwość jego pobrania poprzez zalogowanie się na portal eduteksty.pl.
  2. Sklep ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni kalendarzowych.
  3. Klient może kierować pytania, prośby oraz informację na adres: kontakt@eduteksty.pl pełniący rolę Biura Obsługi Klienta.

POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW 

  1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.  
  2. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany. 
  3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
  4. Konsument posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów w tym do: 

a)zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego; 

b)zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; 

c) uzyskania bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

d) złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage  

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH 

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca. 
  2. Dane osobowe zbierane są w celu realizacji Umowy sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym otrzymywania newslettera. 
  3. Odbiorcami danych osobowych Sklepu internetowego mogą być: 

a) w przypadku dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. 

b) w przypadku wyboru sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. 

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. 

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży. 

6. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://eduteksty.pl/polityka-prywatnosci/ 

REGULAMIN OPINII

  1. obowiązuje od 25.08.2024 r., dotyczy opinii publikowanych na stronie eduteksty.pl.
  2. Regulamin dotyczy opinii na temat produktów i usług Kingi Misiarczyk prowadzącej sklep internetowy w serwisie eduteksty.pl w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej pod nazwą Eduteksty. Kinga Misiarczyk z siedzibą pod adresem ul. Akacjowa 2, 99-434 Domaniewice NIP: 8341814452, REGON: 528810836.
  3. Wszystkie publikowane na stronie eduteksty.pl opinie pochodzą wyłącznie od klientów, którzy zakupili moje produkty lub korzystali z moich usług.
  4. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na stronie eduteksty.pl. Opinie pozyskuję, zwracając się z prośbą do każdego klienta indywidualnie i jeśli ją otrzymam, samodzielnie publikuję na stronie.
  5. Prośbę o opinię wysyłam na adres e-mail klienta lub messenger klienta, które to dane pozyskuję przy zawieraniu z klientem umowy, co jest mechanizmem zapewniającym, że opinia pochodzi od klienta, który korzystał z moich produktów i usług lub je nabył.
  6. Gdyby okazało się, że mimo opisanego mechanizmu, ktoś podszył się pod Ciebie, a ja taką opinię opublikowałam na stronie eduteksty.pl, napisz do mnie wiadomość na adres kontakt@eduteskty.pl. Rozpatrzę takie zgłoszenie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni i, jeśli faktycznie doszło do nieuprawnionego wystawienia opinii w Twoim imieniu, usunę ją ze strony eduteksty.pl.
  7. Jeżeli uważasz, że opinia opublikowana na stronie eduteksty.pl jest nierzetelna, niewiarygodna lub pozyskana w nieuczciwy sposób, prześlij skargę na adres kontakt@eduteksty.pl. Każdą skargę rozpatruję w ciągu 14 dni.
  8. Nie przewiduję gratyfikacji, rabatów czy udostępniania moich produktów czy usług w zamian za opinię. Tym bardziej nie opłacam żadnych opinii.
  9. Nie wszystkie opinie, które otrzymuję, podlegają publikacji. We własnym zakresie decyduję, czy daną opinię wykorzystam.
  10. Zastrzegam sobie możliwość wprowadzania zmian w regulaminie z ważnych powodów (zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne, zmiany biznesowe). O zmianie regulaminu informuję poprzez opublikowanie nowej wersji na stronie. Regulamin w brzmieniu sprzed zmiany podlega archiwizacji. Wszystkie archiwalne wersje regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej regulaminu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. 
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj. zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. 
  3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. Usługę prowadzenia Konta) zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384¹Kodeksu Cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca ma prawo odstąpienia od umowy. 
  4. Do Umów o dostarczania Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawartych do dnia 31 grudnia 2022 r., jeżeli dostarczanie Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miało nastąpić lub nastąpiło po 1 stycznia 2023 r. stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w wersji obowiązującej od 1 stycznia 2023 r. (z wyłączeniem art. 43p i art. 43q tej ustawy).  
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 

Data publikacji Regulaminu: 25.08.2024 r.